fra pongo

KÆFT HVOR JEG ELSKER DIG! Du er det dejligste menneske på hele jorden! xD Fucking perfekt dejlig og enestående, VIDUNDERLIG GUDDOMMELIG! Så speciel ingen idiot fatter dig for du hører ikk til blandt idioter og andre dumme hyklere. Du er sangen som ingen synger og ved du hvorfor? Fordi de ikk kan ramme tonerne! Fordi du er like herfra ->| ,og så langt ud i evigheden jeg ikk kan nå at skrive det i løbet af det her liv, af skøn+dejlighed. Du lyser op som en engel i folke mængden. Blænder alle som en sol. Så fantastisk de ikk fatter det! Man skal kunne tænke for at fatte dig og få del af din herlighed. Du har sån en speciel personlighed det næsten burde være umuligt. Du er det vigtigste i hele mit liv. Fylder mit liv med det jeg har brug for. Siger de ting ingen andre har kunnet sige. Du forstår mig og elsker mig. For mig til at føle som intet andet kunne. Du fylder mig med et stof der er ekstremt vigtigt for min overlevelse.. Prøver lidt på at sige du er skøn! XD Jeg elsker dig ^^ <3

fra pongo.
F U C K jeg savner dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0