bodybuilders er stærke... fordi de træner rigtig, rigtig meget.

jeg kan godt lide red warszawa, mmkay ? oh well..
kme er great pt. folk er glade, og alting går ræddi godt. endelig fik vi lavet franz' og joe's hjerte, det blev sødt. benjamins of viggos er grimt. pwn.
ligenu, har hold 4 matematik. vores lærer sagde, at vi bare skulle lave ikke en fuck. så det gør vi. det' ganske hyggeligt. kakao ftw. og mosekonen brygger.
to nye drenge, mads og mathias (jaja, det staves ikke sådan, men kan ikke huske hvordan det så er) og de er ganske nice, er mit indtryk. og så en ny tøs imorgen. en sofie mere. spændende.
af ting, jeg synes er komplet latterlige, er det nok den velkendte samtale jeg har haft så mange gange med jantelovsfolk.
"jonathan davis? jaeh, ham har jeg da snakket med før et par gange, men -"
"DU KENDER IKKE JONATHAN!"
"... jo ?"
"NÆH!"
srsly, jeg ved godt selv vilke folk jeg har talt med og kender. get over it, jantejalousier. bah.
og hey, hvad fanden var der med den der arrogancesnobtavle igår ?! ad.
JEG VIL HA' EN KVINDE MED EN KRAFTIG MÅTTE TIDELIGT OM MORGENEN!
oh well, jeg skriver sikkert senere.
//out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0