i frygt for at være en del af strømmen, følger du den anden.

det er lang tid siden sidst. og jeg har meget på hjerte. sit back n' enjoy.
jeg har endelig fundet ud af, at udseende ikke spiller en fuck i hvor meget folk kan lide dig. det kan sagtens spille i hvor populær man er, fordi folk gerne vil kende hende den lækreste på hele skolen, for så får man lidt mere status. men hvis man har den godt stykke over middelmådige skønhed jeg selv er så heldig at være født med, så får man sgu de rigtige mennesker. og fuck popularitet, de folk jeg har nu, er de bedste af de bedste af de bedste her fra kme, fra verden måske. jeg er så glad for alle mine venner og bekendte,  og har endelig lært omkring det lille udseendesfænomen.



jeg er ikke det, der er idealet for en krop. jeg er ikke det, folk ser som lækker, hot, sexet. jeg er ikke det, som nik&jay og næsten alle deres forpulede, snæversynede tilhængere synger om, det man ser på side 9 i diverse blade, det man ser når m! bladet bliver åbnet. og det er det, jeg har stræbet efter, det jeg så gerne ville være.
but you know what, FUCK IT. jeg ligner ingen andre, og det er tusinde gange bedre! jeg mente engang, og mener stadig, at det eneste pæne på mig findes fra min hage og op. dog kunne mine læber værre større, min næse mindre, mine øjne mindre 'dovne', mine øjenvipper længere og mere opadgående, mit hår være længere og meget mere skønnere at se på, mine fregner fucke af helvedes til, min hage være rundere, mine kinder være smallere... og min øjnfarve er perfekt i forvejen.
men sådan er det altid. man har set sig selv dag ud og dag ind hele livet, no wonder man ser skønheden meget bedre i alle andre. men jeg ved, jeg er pæn. jeg er ikke lækker, sexet, hot, nej. jeg er pæn, smuk, fantastisk. og ærlig talt... det vil jeg meget hellere være.



en af de folk der lærte mig, at udseende ikke tæller en skid når det kommer til mennesket, er mads sejer nielsen. jeg ved ikke hvordan, men den dreng er blevet en stor del af mit liv, på så satans kort tid at man skulle tro det var løgn, når det kommer til mig og min ikke-særlig-åbenhed. han har forundret mig, vundet min tillid, og jeg ved (dvs, ikke tror, men ved) han vil passe godt på den. han har lært mig meget nyt, og jeg er så fucker glad for at have ham i mit liv. tak, buller.



nok om udseende. noget andet at tale om er de unges forhold til anderledes tankegange. min tankegang.
jeg vil gerne smage menneskekød, jeg vil gerne slå et menneske ihjel, barn som voksen, jeg vil gerne leve som vagabond, jeg vil gerne alt muligt! alene af den grund at jeg gerne vil prøve alt, for virkelig at kunne tage holdning og stilling til det. jeg er min egen forsøgskanin, da ingen kan give mig bedre svar end... mig.
jeg har taget nogle ekstremer, det ved jeg. bare for at pensle det ud. overdrivelse fremmer forståelse. eller skaber afstand, yeah well.



min tankegang er anderledes. dybt anderledes. min tankegang er ikke dine, ikke dine forældres, ingens. jeg er original ud over de uoriginale originaler, og sådan er det. jeg siger ikke, andre folk ikke er. jeg ved bare, ikke mange er det. indtil videre har jeg mødt ét menneske, som virkelig, virkelig meget har fascineret mig og påvirket mig groft. axel widén, forsanger og sangskriver i marionette. du er gud. eller, du burde være, hvertfald.
min tankegang er anderledes, men i stedet for at tage afstand og se ned på mig bare fordi du ikke forstår den.. så prøv da at tale om det. den eneste, udelukkende den eneste grund til jeg bliver set ned på, er fordi folk ikke forstår det. fordi de bliver bange. og det ved jeg, sådan er mennesket, og derfor har jeg respekt for det.
derfor, er jeg stoppet med at uddybe alt. fordi ingen forstår det i de her teenageår.
men det her skal ikke være en udelukkende brokkeblog. det skal også være en hyldest til de folk, der har ændret mig på en eller anden måde. nogle af jer bliver sikkert overrasket.
mads sejer. dén har jeg beskrevet.



sofie cramer. du har lært mig om tydelige grænser ved folk, og jeg har faktisk lært at styre mig, når det kommer dertil. du betyder så meget for mig, fordi du er så skarpsindig med dine holdninger. du er virkelig dejlig. og jeg har virkelig meget respekt for dig.
joe sleiborg. jeg har aldrig mødt en person som dig, og du forundrer mig konstant. du er virkelig et vidunder for verden. og jeg kan ikke beskrive hvad fanden det er. måske er det bare, fordi du... forstå det på den positive måde, virker som en ligegyldig brik i verden. men på sådan en satans.. meningsfuld måde. ja, forget it.
viggo aagard. din udadvendthed er skønherlig, og den måde hvor du er så skide opmærksomhedskrævende - men på den fede måde, og din vilje faktisk altid lykkedes. du er virkelig gennemført.
tobias feeogulækker jakobsen. den holdning og udstråling du har til dine medmennesker er virkelig noget, jeg synes godt om. jeg ville ønske, ønske, ønske vi faktisk kunne tale sammen, for jeg ved du er en af de personer, der virkelig har noget at sige. selvom du gemmer det bag de, ærlig talt, skodsider du viser mod mig, ved jeg der er meget mere i dig. det ka' jeg jo se. og det er det, der fascinerer mig.
matilde husted. din fantasi, er det der har ramt mig mest, ærlig talt. du kan fandeme fantaserer dig til alt, og jeg synes virkelig det er vildt. det lyder ikke som meget, men det er det virkelig. believe me.
nicolai bech. jeg ved ikke hvad det er af dig. det er noget underlig noget. men du har gjort et eller andet. basta.
axel widén. det er blevet nævnt.
og... nu vil jeg gerne sove.



godnat, skønnogønno verden, bedre kme, som jeg kender og elsker.
bring it on, tomorrow. eller, today, er det mere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0