27kr for en ponny dot dk

efter et forholdsvis vellykket projekt på min gamle blog, opretter jeg her en ny. dette er mere fikseret på mit liv, og på alt det positive i stedet for det negative. dette kommer også til at være det sted, hvor forklaringer, filosofiske tankestreger etc. etc. finder vej. ang. navnet, klokken er et om natten, det' d. 1 december, og jeg kender en der hedder tobias. nothing more 2 say (:

hvad  kan jeg sige nu? joeh, første inlæg er altid lidt sværere, men wtf. det er også bare indledning.

godnat, og sov godt, verden <3

hvordan ser man ud efter en marionette koncert ? - således !hvordan ser man ud efter en fawkin' awesome marionette koncert ? - svaret er : således ! (pongo, i love u)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0