jamen skat, jeg gør det kun fordi :jeg elsker dig:

jeg elsker at bo sammen med min dejligste roomie matilde!
jeg elsker kme og alle goderne og nederne her
jeg elsker når jeg føler mig ræddi' lækker
jeg elsker når folk værdsætter hinanden, og værdsætter mig
jeg elsker min musiksmag
jeg elsker min nisse på kme
jeg elsker regnbuer
jeg elsker at bytte om på døgnrytmer
jeg elsker at tale i telefon med dejlige mennesker
jeg elsker min familie. min far, papmor, mor, storebror, storesøster x2, lillebror og min dejlige kat sortemis
jeg elsker at game computer, især diablo II!
jeg elsker alt hun sagde igår
jeg elsker kaffe, men ikke altid
jeg elsker pyntende genstande
jeg elsker kærlighed
jeg elsker ærlighed
jeg elsker søde sager og grønt
jeg elsker mine højttalere!
jeg elsker højtideligheder, hvis de ikke er overfladiske
jeg elsker læbepomade, men kun de gode
jeg elsker ild
jeg elsker gardiner
jeg elsker alle på hele kme. elever, lærere. alt.
jeg elsker din mor
jeg elsker faglige ting, selvom det er sværere nu
jeg elsker regnbuevæggen på værelse 15 police
jeg elsker blyanter
jeg elsker øjnvippebukkere
jeg elsker penge og luksus
jeg elsker at føle mig elsket
jeg elsker glæde
jeg elsker kinder pengui
jeg elsker min bedste dude, min anden halvdel, mit liv pongo. af hele mit hjerte.
jeg elsker mit kamera emil - men vil gerne have et nyt
jeg elsker internettets muligheder
jeg elsker klassisk gang
jeg elsker soul/rock
... okay, jeg elsker også jazz
jeg elsker leopardpletter
jeg elsker fællesskabet og stemningen ved gode metalkoncerter
jeg elsker sex
jeg elsker horrormovies som virkelig overrasker mig positivt
jeg elsker kopimaskinen på skolen
jeg elsker kakao
jeg elsker slipknot...
jeg elsker spejle
jeg elsker fjerboaer
jeg elsker buttede mennesker
jeg elsker langhårede drenge
jeg elsker grønne øjne
jeg elsker at være klam og ufeminin
jeg elsker at være sød og speciel
NOTE: jeg opgylpede lige mit chokolade fra julekalenderen fordi jeg faktisk gerne ville tygge på det lidt længere.
jeg elsker når andre mennesker fascinerer mig
jeg elsker at have min pimphalskæde med superman dimsedut på
jeg elsker at min bror har fået lejlighed i silkeborg
jeg elsker ordet 'pik' og den måde det ser ud på, når det er skrevet
jeg elsker også ordet cunt
jeg elsker god hygiejne og at føle mig ren. - SSHt, sofie&matilde !
jeg elsker elgeværelset !
jeg elsker hobbyknive
jeg elsker smukke, grønne øjne
jeg elsker at analysere, filosofere etc.
jeg elsker at spise mad - men kun hvis det er godt
jeg elsker positive overraskelser
jeg elsker katte. især sorte, med grønne øjne
jeg elsker at følge med i hvad klokken er
jeg elsker at se f.r.i.e.n.d.s
jeg elsker at tage tingene stille, roligt og uden stress
jeg elsker at game. har jeg sagt det før?
jeg elsker at tage og redigere billeder
jeg elsker pæne, skinnende ting
jeg elsker vand, men mest når det er varmt
jeg elsker godt vejr. hvad så end den betegnelse dækker over
jeg elsker chokolade
jeg elsker at falde i søvn til musik
jeg elsker mine øjne
jeg elsker piercinger og tatoveringer - hvis de er pæne
jeg elsker arrogante folk, hvis deres statements passer
jeg elsker alle de folk jeg ikke orker nævne navnet på
OKAY! jeg hader at jeg ikke kan bruge 'din mor' på min storebror ):
jeg elsker rpg sider
jeg elsker grimme mennesker
jeg elsker den måde christian thorning fortæller på
jeg elsker at skrive sangcitater ned når jeg høre dem
jeg elsker til tider at køre i bus, med ørerne fuld af god musik
jeg elsker at jeg stadig kører på børnebillet
jeg elsker den store lighed mellem jim morrison og andreas c. nielsen
jeg elsker lyden af en virkelig god bas
jeg elsker corey taylors fantastiske humor
jeg elsker at tage mig af folk, og sørge for de har det godt
jeg elsker heineken, bud light og jagermeister
jeg elsker ægte attituder
jeg elsker varme nætter
jeg elsker din mor.. lidt.
jeg elsker leet-sprog (leet=skifte tal ud med bogstaver, as in: tihifnis = 10hif9z)
jeg elsker svensk, og sverige
jeg elsker sange om ponnyer, og ordet 'ponny' generelt
jeg elsker stadigvæk at game
jeg elsker at få at vide min kærlighed er gengældt
jeg elsker at jeg selv kan mærke at næste år bliver godt
jeg elsker at sove og drømme
jeg elsker at janne er min dansklærer
jeg elsker at skrive blogs
jeg elsker at jeg er så positiv ligenu
jeg elsker når pærer er bløde i stede for hårde. ad
jeg elsker weekender på kme
jeg elsker at se og opleve homoseksuel kærlighed, og synes det er smukt
jeg elsker dreads
jeg elsker dead baby jokes
jeg elsker slashergore horror movies. jaja, så er den nævnt før
jeg elsker at tage billeder af mig selv
jeg elsker mit værelse derhjemme
jeg elsker ferier, fordi der altid sker noget specielt
jeg elsker udlandet
jeg elsker at lure over til tøserne - og bach - på klassisk
jeg elsker når flyvende stankelben dør
jeg elsker bamser og blødhed
jeg elsker at putte og gemme mig langt væk i godhed
jeg elsker at hjælpe folk, fordi jeg ved jeg kan
jeg elsker når jeg virkelig føler tillid og stærke bånd
jeg elsker at græde foran andre, når jeg ved de tager sig af mig
jeg elsker mandlige sangere
jeg elsker at få ros - man tager utrolig dårligt imod det
jeg elsker virkelig at gå i dybden
jeg elsker alle og alt i hele verden - undtagen de der damn flyvende stankelben. puha
jeg elsker at blive ørepiercet
jeg elsker meget få former for smerte - men dog stadig nogen former
jeg elsker ikke børn
jeg elsker ond humor
jeg elsker når folk ikke holder tilbage på scenen
jeg elsker glattejern
jeg elsker når der er rent og ryddeligt - men er en skovl til at holde det
jeg elsker farven lilla - men er dårlig til at bære den
jeg elsker når jeg selv kan se jeg har ændret mig
jeg elsker at lære af sine fejl i stedet for at fortryde - selvom det er svært
jeg elsker når folk taler grammatisk korrekt
jeg elsker at lære om alle type mennesker - psykotiske seriemordere, vagabonder og unge mennesker der er for langt ude
jeg elsker emoer. de er sjove at prikke til
jeg elsker at have masser af penge
jeg elsker mine fuldstændig smadrede allstars
jeg elsker min fem år gamle venindehalskæde med pongo
jeg elsker pop
jeg elsker dig
jeg elsker mig
og nu vil jeg sove (:
godnat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0