hvis jeg havde...

jeg vil gerne have en kæreste. hvorfor ? tjoh..

hvis jeg havde en kæreste, så ville jeg kunne savne nogen virkelig meget når jeg var væk. og nogen ville savne mig.
hvis jeg havde en kæreste, ville jeg vågne op til søde sms'er hver morgen.
hvis jeg havde en kæreste, var der nogen der ville holde om mig mens jeg faldt i søvn.
hvis jeg havde en kæreste, kunne jeg blive kysset på næsen.
hvis jeg havde en kæreste, havde jeg virkelig en at holde af.
hvis jeg havde en kæreste, havde jeg altid en at dele mit liv med.
hvis jeg havde en kæreste, så var han/hun min.
hvis jeg havde en kæreste, ville jeg ikke være bange for noget.
hvis jeg havde en kæreste, havde jeg en til at fortælle mig jeg er alt.
hvis jeg havde en kæreste, behøvedes jeg ikke misunde alle par.
hvis jeg havde en kæreste, betød intet andet noget.
hvis jeg havde en kæreste, så havde han/hun mig.
hvis jeg havde en kæreste, så... havde jeg alt det, alle andre sikkert også ville have.
bah. så ens, så fucking forskelligt. utroligt? næppe.

såeh, jeg er stadig fucking in love med dig. jeg lukker mine øjne om natten, og tænker på dig. alt hvad vi kunne gøre sammen, og alt hvad jeg håber på du ville opdage.
fuck det. du ved det ikke rigtigt. hm. hvis du vidste hvor meget du betød for mig, ville du blive skræmt og stikke af. suk.

jeg ville nok skrive en bedre blog i morgen, når jeg ikke er i det sentimentale hjørne. lulz d:

// cliazfuckencatt
&&' axel widén ? jeg elsker dig <3 ii:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0