femten franske fuckhoveder.

såeh, jeg har meldt mig syg idag. muligvis fordi jeg var oppe til halv tre igår, el. noet. det tager hårdt /:
men min babe matilde besvimede tidligere, så hende og cramer er syge sammen med mig, hurra (:
jeg fi ken sms fra nemo tidligere. hun hørte arclight (af deathstars) og tænkte tilbare på koncerten. åh, det var tider. nemo babe, bare for at ridse minderne op: ka' du huske da jeg hev i din arm så du kunne nå whippie? ah! og da vi tog fat i hans boa og han så smilede til os og sagde "nono, that's mine!" awh! eller ude foran the rock hvor vi mødtes, og du sagde det var fedt jeg havde en deathstars klub på arto. awwa!
nemobabe, jeg savner dig groft! vores drøm om at makeover bratzdukker og høre deathstars, det ska' nok blive til noget! på et eller andet tidspunkt ! ahha <3
anyway, jeg har så også læst en mail fra min far idag. han fortæller mig om hvad de er kommet frem til ang. næste år. enten, kan jeg vælge efterskole i 10. klasse, og så skal jeg så spare 6000 op i lommepenge, eller jeg kan vælge normal skole i 10. klasse, og så komme til usa. der skal jeg så spare 15000... jeg tror det blvier sidstnævnte. jeg vil så gerne til usa, selvom jeg kommer til at savne pongo af helvedes til! fuck man.. mit liv bliver helt anderledes, men på den anden side... jeg fortryder det ikke, det gør jeg bare ikk'. årh... usa, here i come?
matilde, cramu og jeg skal snart se den der world trade center film, jeg btw aldrig har hørt om. hurraeh. de siger den er god, soeh.. let's try. og jaeh, drikke det kakao frede j. han har givet os. hurraeh.
lubsFERBIE ER MIN NYE YNDLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0