det' sgu da kun fordi icy tower er skide smexi.

sowhat.
jeg gider ikke skrive det her, siden det intet er endnu. men hey, alting bliver bedre efter dette nytår.
vi har fortsat terminsprøver, idag i geografi og biologi. folk i min klasse har lige grint over "min mors medisterpølse er altså go', men min fars skal jeg først smage på lørdag". uhja.
vi har anders som lærer (ham, min roomie er forelsket i, lulz) og det betyder jo ofc. vi har biologifagdag indtil kl. et hvor 10. klasse er færdige, og hvor vi har spist. hmhm.
jah, det' da hyggeligt.
anyway, har jeg lyst til at score ham mikael. ham fra marionette, ja. jeg bliver ved med at drømme om ham, tænke på ham før jeg sover, tænke på ham nonstop etc etc. det' fucker underligt. men wtf, ferbie (som oliver, nicolai og anders btw finder fuckerlækker) skal hjælpe mig med at score den lille herlighedspakke that is mikael medin. ja, ham der ligner en på 14 men som er... 24? something.
btw. JA, for helvede. jeg elsker robbie williams, og det har jeg gjort siden jeg var 9 år, oka'zz? ham, korn og slipknot var mit liv dengang, og er så'n stadig, dog med meget andet musik også.
og btw igen, SKULL CANDY ER LORT. fat det nu, lyden er fuckercrap. det er kun designet der er fedt. de dér headphones som sony erricsson vedlægger til din nye designermobil er møjs bedre! wtf.
kme, jeg elsker jer. undskyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0