der er intet, som en PONNY i en baghave fuld af fisk.

bror. jeg har en strorebror. han hedder casper bay primholdt. han er 20 år. han bor i silkeborg.
siger jeg mere, krak'er i ham bare. oh well.

ham er jeg rigtig glad for. så'n, rigtig meget. så længe jeg husker, har vi haft et rigtig godt forhold. jojo, vi har skændes, og jeg har været pisse irriterende.
og jeg vil gerne bruge denne tid på at opremse små minder, i vilkårlig rækkefølge.

jeg kan huske, da vi gamede diablo II for sygt. du havde en... assassin, er jeg sikker på. du havde fundet en fucker god charm, faktisk på cheat-level... uden at være det. så smed jeg den, og jeg husker virkelig ikke hvorfor. så slettede du min char. haha. min stakkels druid, wolfmaster var vidst hans navn.

eller hvad med age of empires? det gamede vi også meget. jeg har ingen præcise minder, andet end noget med at din elefant smadrede en af mine huse, og det var sjovt, fordi den så dum ud imens.

warcraft (ikke world of) gamede vi meget. FUCK vi gamede? well, jeg kan huske én speciel aften hvor henrik, chris, klaus etc. var hjemme ved os, også karsten og andre, tror jeg. jeg joinede jer i sådan en stor bane. det var virkelig fedt, og fuck den var lang, den aften.

jeg kan huske engang du skulle til skole/hjem samtale. vi ventede udenfor din klasse. jeg mavepumpede dig, og du blev sur og gjorde det samme, så jeg ikke kunne få luft.

jeg kan huske til en fest, din årgang, hvor du sagde jeg skulle gå op og sige til dj'en at de skulle spille toxicity. jeg kunne ikke finde ud af det, og den dag idag hører jeg stadig ordet 'tasketis', da jeg troede det var det du sagde. så troede jeg du var sur, fordi jeg ikke gjorde det.
det var du ikke.

dengang nede på østermark, hvor jeg ikke måtte lege med dig og chris fordi jeg ikke vidste hvad 9 x 3 var. i var dumme.

eller helene og dig, og den fucker dumme åndssvage overklasseko, som i ALDRIG gad forklare til mig!

bag i den røde diesel i et eller andet land, hvor dig og mor døde af latter fordi jeg sagde "billy bouuums"... jeg vidste sgu da ikke hvad 'bones' betød, vel?!

hm, jeg kan huske i fars gamle hus i bryrup hvor du hsavde skrevet en lang sms til mor. så slettede din mobil det hele, og du blev sur og sov. jeg måtte ikke låne den, så jeg kunne skrive.

jeg kan huske, at jeg synes det var irriterende du skulle lave lektier.

du introducerede mig til metal i sådan en tidlig alder. jeg er så glad for det. i anden klasse, synes jeg joey jordison var en darling.

på mit gamle værelse i fars gule bryrup-hus hvor jeg lå i overkøjen, og så brækkede jeg mig ned foran dit ansigt. du fik det ikke engang vammelt, men var sød og gik ind ogsagde det til far. awwa.

knække ryg? fyha.

på fars kontor, hvor jeg ringede til far fordi du ikke ville lade mig spille cs. så talte jeg med en eller anden tøs derinde, som kaldte mig lille. bah.

taicho, og den tilhørende sang. LULLZER. <3

jeg kan hsuke i det røde hus i bryrup med mor, hvor du havde fået et af de der små skateboard til fingerene, og jeg ikke måtte lege med det. damn you.

da du sagde, hvis du skulle gifte dig med en mand, skulle det være corey.

til korn koncerten... at høre om alle dine fede koncertoplevelser, og så komme med dig til én.. det var ubeskriveligt.

alle vores fede køreture i bil til og fra far, med lorteradiostationer. husker to ting helt tydeligt. der var en sang, der skrattede helt vildt. "det' negere - og bubber - der synger kor!" sagde du. og så en anden, hvor jeg var helt "EJ, DET PANTERA!" og så skrugede helt op... for en random popsang. great.

jeg kan huske da vi så tom&jerry, og du altid var jerry og jeg var tom. og så lagde vi selv stemmer til. VI VAR SØDE <3

dracoheads. behøver jeg sige mere?

alle de gange hvor jeg har hørt dig tromme, og det bare har lydt megafee'. jeg elsker at høre det.
eller spillet wow på din computer. jeg mener, jeg har gået ind på dit værelse kl. 6 om morgenen og gamet. har ondt af dig, og synes det er vildt du lod mig gøre det.

... casper, jeg elsker dig.
og ja, jeg skal og vil og får et 'C' på min fod inden jeg bliver 18. basta.
jeg kunne aldrig i mit liv ønske nogen bedre storebror/søster.

<3

Kommentarer
Postat av: candy

jeg har stadig traumer over den der skottenederdel XD

2009-12-21 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0