de sælger barberblade og spejle på gaderne.

okay, okay.. håndbold og fodbold teams må viirkelig tage sig sammen, når de får spørgsmålet "hvad gik galt?" efter de tabte en kamp.
"ahm, vi var lidt trætte og ikke rigtig klar" "jamn, vieh.. dar var ikke lige det der GO i det i dag" "jamn, eh, det har været en, eeh, ret hård uge, såeh vi er lidt smadrede" "ahm, banen var lidt skæv" "mit hår sad lidt dårligt, sååeh.." "jeg har ikke haft sex i tohundredeogsyvogfyrre dage.."
HEY, i've got a clue: HVAD MED AT, HOV, I VAR BARE DÅRLIGERE?! ja, at i faktisk gjordealt i overhovedet kunne, men hov, i sucks i forhold til det andet team?! fandeme noget af et mirakelteam danmark har, når den eneste grund de taber er, at enten noget har gjort noget, eller at de var trætte... well, congratz. når de vinder, er de ofc. så selvfede som man kan være. tsk tsk..
uhm, og HEY, jeg hørte faktisk lige så meget michael jackson FØR han døde ?!

nåeh, well. tilbage på kme på søndag, og så en uge til jul. næste år skal jeg nok arbejde i en musiksted i herning (: <3 og så til usa. savn mig, faggots.
jeg har det fucker godt, bare af at være hjemme i... tre dage, føler jeg mig hel lykkelig igen. ah. herligt herligt.
jeg elsker fortsat lille søde ferbzie, som oliver brixen er forelsket i d: haha. hun synes også han er i vildcute <3
<3


nu, som lovet, vil jeg skrive om rasmus jørgensen. fordi jeg har lovet ham det.
rasmus, rasmus, rasmus... det allerførste jeg så dig for, var bassisten i butt pirates. du så mega sej ud, og dit ansigt mindede mig om rob trujillos, haha d: min respekt faldt så, da  jeg så du spillede bas med plekter ): men what the heck. jeg snakkede så med dig, og rasmusbabe (lulz) du var jo bare en supervenlig fyr. enhver kvindes drøm, og det mener jeg! dit udseende er så specielt og unikt, og fucker pænt, og din charme er helt utrolig. og ja, jeg taler 100% sandt. hvis det ikke var fordi jeg ikke var forelsket i dig, ville jeg være forelsket i dig.. jah.. nemlig !
rasmus.. du' flirtende på sådan en mystisk måde, uha, og det er meget beundrende. og så elsker jeg srsly når du synger itsi bitsi og spiller på din spade. åh jo, og jeg vil altså nok aldrig glemme dig for kurt cobain.
OG HEY. vores første samtale handlede om din læderjakke og spiderman (: kan ikke huske hvordan, kan bare huske det var sådan. vi var på vej ned til brugsen på det tidspunkt (:
rasmus. du er sgu en guttermand. og  honestly, lov mig at finde den kvinde (eller tobias) du fortjener. jeg mener det.
nu ovre al det sentimentale. DU ER ÆGTE, DU ER HERLIG OG DU ER MIN RASMUS JØRGENSEN. okay, ikke min... men det lød godt, æhk' ?! (:
lubz
du er så go'. ændr dig ik' <3

---

hellogoodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0