corey taylor = gud 2.0

hm. hvad er det der er årsagen til dette? har jeg for lidt indhold i mit liv, eller wut, siden jeg ikke kan finde ud af hvad jeg vil blogge? eller er det min typiske 'hvad end jeg siger, er folk ligeglade' tanke? selvom jeg godt ved, at det ikke engang er så'n. hm. næeh, jeg ved sgu ikke.. måske fordi jeg bare ikke gider være... overfladisk?
jeg ligner lort. fuck, hvor er jeg grim. fuck, hvor er jeg helt gennemført og uden undtagelse grim. mit hår har en fucker dum længde, og for mig minder det mere om en 80'er svenskermullet end noget andet. farven i mit hår er nærmest grå, og der er intet af det der er sundt. prøver jeg at lade være med at glatte det, får jeg at vide det ligner en eller andens mormors hår. yay.
mit ansigt er fladt, fucking fladt, og passer slet ikke sammen. mine kinder er helt fucked up af mine mandekindben, mine læber er mikro, mine øjne er dystre og kolde. jeg er fucker fed, hele min krop ligner lårt, og jeg kan ikke se pæn ud på nogen måde, i noget tøj. jeg er for lav, alt er bare hæsligt, og jeg hader alt ved mit udseende. alt, uden undtagelse. jeg er kommet til det punkt, hvor jeg intet kan finde, som er pænt. og til det punkt, hvor få kommentarer omkring mit udseende, kan såre mig fucker meget. de er sjældne, dog.
jeg tror, at hvis jeg nu lignede en fuldstændig anden, så ville alt være godt. hvis jeg nu så ud som ferbie, som nemo, som loui... så ville folk holde af mig. hvem fanden kan holde af sådan en fucker grim, hæslig og vammel ting som jeg?
hahahaha. så ironisk, så fucking ironisk, når jeg finder noget omkring mig selv, der er teenage girlie typisk.
tænker tilbage i april, og i sommerferien også, hvor jeg var fucking smuk. jeg var virkelig, virkelig smuk. fuck, jeg var lækker. og så, jeg ved sgu ikke hvad der skete, men jeg kom herop, og nu hader jeg alt ved mit udseende. jeg hader også spejle, hvilket er noget nyt (y)
købe nye, sorte extensions. farve håret sort. få det fawkin klippet snart ! der skal ikke særlig meget til..
hah, jeg kan sgu købe min egen selvtillid for penge. lulz.
til alle folk og fæ der læser dette, og tænker emo emo emo. well, jaha. det' et mega whiner indlæg. men guess what, min blog er til mine tanker, og om to måneder har jeg det fuldstændig fucker anderledes, så dér bliver det sjovt for mig at læse det her.
btw, COREY TAYLOR (slipknot, stone sour) ER NOGET AF DET MEST PERFEKTE STYKKE MENNESKE JEG NOGENSINDE HAR SET.
godnat, jeg skal hjem til pongo i morgen, på hendes skole.
jegelskerdigpongoflaugehöter.<3
AHHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Candy

Rigtige venner kan ikke lide dig bedre fordi du er tynd, perfekt eller fordi du flasher en masse selvtillid konstant. Rigtige venner kan lide dig, fordi de kender dig og de synes du er skøn under alle omstændigheder.

Behøves jeg sige jeg selv har tænkt alle de tanker? (undtagen det med mormor håret. Jeg har aldrig haft gråt hår)



btw, pludselig fandt jeg forklaringen på hvorfor Mia insisterede så groft på jeg skulle komme til HEE i går aftes. Duuh.

2009-12-05 @ 08:21:11
URL: http://juztcandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0